Saturday, 29 October 2011

Wat d Eff.!!

-Guyz

Guwa rasa sgt lapaQ td. So, Guwa goreng mee segera indo mee. Ala, yg mane kene rebus2 dlu then buang ayaQ rebusan tu. Pastu baru masukkan bumbu dan kicap dia. Huhu, Pastu guwa tanpa belas kasihan dan pecahkan sebijik telur.. berderai kuning2 telur tu bersama putih telur. ibarat ikan dilaut, asam didarat. Dalam periuk, bikin muafakat.




Tapikan, masa guwa makan tu akak guwa terliur, guwa cakap.. " nu.. ataih rak ada lagi 4 bungkuih.. p masak sendirik.!" -dengan siyes dan muka kononnye lapaQ.

Baru je 2-3 garpu, akak aku lak buat muke kesian. Part nih yg x best nih. Aku pon dengan redhanye pon suap secubit meggi. Dalam ati aku cakap "ahh.. jadi la byk nih.. klau nak lagi, jap aku masak sedozen, x abis siap la aku sumbat2kan lam mulut ang.!" -walaupon x sampai ati nak cakap camtu

Baek punya guwa duk kira helaian meggi, tetiba je ade sorg minah nih post satu VID kat wall dia. Vid dia berbunyik begini :-



p/s : Guwa cukop trauma klau laki sembang i u i u.. -nah akak, tolong perabeh meggi nih.!! Sumpah guwa x menyesall!!

3 comments:

iLa iLuVmySeLf said...

hahaha..... cmtu time banje doc mekD leh ah bg vid ni an... yah0ooooo

MisSinG StarZ said...

hahahaha...senget!!terus xlalu mkn??ahahah

nuyui a.k.a miss YUI said...

alamak..xleh nk makan maggie..

t muntah balik..huhu..