Friday 27 May 2011

Yahoo!!


   Natang apakah ini? 17 taun lepas gua pon xtau langsung pasal mende ni mula2. Yg tau cuma kampungku je. Website utk chatting. Xpon Street Fighter Zero II game favorite gua. Gua slalu berebut pc dgn adik gua.Tp gua ade strategi, bangun awal utk 'cup' pc. Haha.. Lepas tu baru gua jinak men game racing mcm game moto GP, sports game FIFA 2000, strategy games Red Alert Retaliation & yg suma org mesti main, counter strikes.
   
   So, cukop umur gua 15 taun klau x salah, gua suka surf tenet. Mahal lagik mase tu. sejam lam 6-7 hengget. Wak lu nye tokei CC. Dah la tenet lembab cam sipot. Naseb bek je la kedai tu sebijik je lam daerah tu. Kaye la lu apek.

  Start dari situ asyik2 yahoo.. yahoo.. Gua pon created satu account email. 1st email gua, fitib@yahoo.com poyo abis. Paham2 la kan, mase budak. Apa la sgt dengan email tu. xtau nak gune. Cukop syarat je bagi ade same org len. Tp, last2 gua lupa password email tu sbb x penah guna. 

Skang nih gua ade 2 acc email. Satu yahoo! & lagi satu gmail. Baru2 nih gua dapat satu email dari yahoo. Gua agak terkejut la ape yg diorg anta kat gua.



Dah lama rupanya yahoo! berkhidmat utk gua. Yahoo! patot bagi anugerah kat gua sbb jadi users yg lama.. skurang2nye keta sbijik ke.. cam hat nih..




                                   p/s : Gua gune YM since 2002. Hehehe...

3 comments:

MaLZ-iTSyG0 said...

huh,,, poyos gila kt adiah tu.. :-P

y i e n said...

nice header *wink wink*

ishk2 ... da tua rupenyer (haruslah komen same mcm fesbuk) hahaha!

En. Kronik said...

malz : hehe.. hg mau gak ke?
yien : thanx.. gua muda lagik kot :P