Sunday, 8 May 2011

Tips brebut untuk mendapatkan hak penjagaan anak *version suami*

Isshh.. Buduhkan si mama and si babah nih. Buang anak merata2. Agak2 la. Budak tu tak pandai nak g kedai beli susu. Mati kebulur tepi mesjid. Tp xpe, tu kes mama and babah yg xde perasaan.

Yg nih citer rahsia utk si babah nak dapatkan penjagaan anak. Hehe..

pic : from google
Sepasang Suami isteri baru bercerai dan mereka bertengkar untuk tentukan hak penjagaan anak tunggal mereka. Lepas tu mereka pun pergi ke pejabat agama, jumpa tok kadi nak mintak nasihat.

  Kadi tanye kat pompuan tu... .. " Kenapa awak rasa awak yang paling layak bela anak tu"

  Pompuan tu jawab.. .. " Saya yg mengandungkan anak tu. Saya yang melahirkan anak tu. Dia keluar
  dari perut saya."

Si Laki2 terkedu sebab dia tau pas nih tok kadi akan tanye dia lak. Aaahhh..! Sudahhh.. mende aku nak goreng kadi ni..!!
Kadi pun tanye si laki2.. " Hah.. Kamu.. Bagi alasan kenapa anak kamu tu kamu yang patut bela "

" Tuan Kadi... Kalau lah saya ada syiling seringgit, dan saya 'memasukkan' dalam vending machine, pas tu tekan satu butang pilihan, maka kuaQ la setin air minuman, Saye nak tanye tuan.. air tin yang kuaQ dari machine tu hak saye ke hak machine tu? "

Jawab kadi.. " Hak kamu lew.. "

Si laki2 tu kata lak .. " Same la ngan kes saye nih "

1 comment:

Maya Lisa said...

have a good day !! maya blogwalking kat sini !